Ploegies.reismee.nl

Van Chiang RAI naar Ko Samui via Bangkok

17-7 Na het ontbijt nog even gezwommen. Om 12:00 uur kwamen ze ons ophalen van het hotel voor de binnenlandse vlucht van Chiang RAI naar Bangkok. De. Vlucht vertrok om 13:40 uur en we landde om 15:15 uur in Bangkok. Het was een goede vlucht met AirAsia. In de aankomsthal stond er alweer een Thaise mevrouw met een bordje met onze naam, diepe ons water en verfrissingsdoekjes gaf waarna zeons naar de taxi bracht. Met de taxi werden we naar het station gebracht waarna de dame ons begeleide naar het juiste perron. De trein vertrok om 19:35 uur en we hadden nog ff de tijd om wat te eten en een plaatselijk internetcafe te bezoeken. Om 19:00 uur gingen we de trein in. We schrokken ons werkelijk te barsten, wat een ouwe meuk! Het was een trein, volgens mij uit 1960 of zoiets. Veel ouder en minder lux dan de vorige trein. Maar ja, niets aan te doen, wij moesten hiermee naar Sure Thani! Na een kwartier rijden begon het me te regenen en bliksemmen dat binnen no time het water door de ramen van de trein naar binnen hoosde en de trein vulde met 2-3 cm water. Dit kwam omdat alle ramen van de trein open stonden. Na dit een dweilen was alles weer droog en werden de bedden opgemaakt. Aparte ervaring mogen we wel zeggen! Na een aantal potjes te hebben gedamd op de IPad en een filmpjes te hebben gekeken lekker gaan slapen. Als het goed is komen we morgen rond 7:15 aan in Sure Thani. Tot morgen