Ploegies.reismee.nl

Aangekomen op Ko Samui!

18-7 De trein had 2 uur vertraging, dus kwamen we omstreeks 9:15 aan in Sure Thani. De taxi stond al weer klaar! Was wee super geregeld door Bezoekthailand.nl !,De boot van 10:00 uur was niet meer haalbaar omdat het nog 1,5 uur rijden was tot de pier, dus de Ferry va 11:00 uur genomen. Op Ko Samui stond ook weer een taxi klaar om ons naar het Banana fan sea resort te brengen. Om 13:00 uur aangekomemen in het hotel. We hebben 2 mooie kamers tegenover elkaar, 20 meter van het zwembad, 30 meter van de zee. Het is hier echt een paradijsje! Snel ff gaan douchen en scheren want dat ging niet in de trein om daarna lekker te gaan zwemmen in zee en het zwembad. De zee temperatuur in heerlijk! 'S avonds gaan eten bij een of ander Australisch grill restaurant. De kinderen Spare ribs en ik een mand gevulde met vis en andere zeedieren! Reuze garnalen, kingkrab, rode snapper, oester, mosselen, inktvis en ga zo maar door echt lekker! Na het eten nog ff wat geshopt. Ramon had 2 Beats koptelefoons gescoord en een Ice watch, Stepanie een bikini en nog een gave Ice watch gescoord voor ons nichtje IlanA.Daarna lekker gaan slapen