Ploegies.reismee.nl

Aan alles leuke dingen komt een eind!

23-7 Een van de laatste berichten vanuit Thailand ! Om 7:45 uur gelijk uit bed de zee in om even lekker te zwemmen voor het ontbijt. De rest van de dag lekker aan zee gelegen en de gebruikelijke rituelen gedaan. Scampi’s, meloen, mais en ananas. ’S Avonds gebarbecued aan de zee. Was lekker. Daarna nog ff gewinkeld en gaan slapen.

24-7 Vroeg opgestaan om de koffers te pakken. zodat we nog kunnen gaan zwemmen in deze heerlijke zee en het mooie zwembad. We worden om 13:00 uur opgehaald van Banana Fan Beach hotel(super hotel) en naar de pier gebracht voor de boot naar Surethani. Om 18:35 vertrekt de trein naar Bangkok waar we morgen om 7:35 uur aankomen. We hebben dan (25-7) nog een hotel in Bangkok waar we om 22:00 uur worden opgehaald voor de terug vlucht naar Nederland. De vlucht vertrek de 25ste om 3:05 uur. Via Dubai verwachten we on ca. 14:30 te landen op Schiphol. Dus Peter, opgelet J!

Jasper

Ik hoop dat jullie een goeie terugreis hebben.
We moeten maar snel afspreken, dan kunnen jullie de mooie verhalen vertellen wat je mee gemaakt hebt.
Groet
Jasper