Ploegies.reismee.nl

Net geland op Dubai

Gisteren om 22:00 uur in het hotel opgehaald om naar het vliegveld te worden gebracht! Om 23:00 uur op het vliegveld aangekomen om te wachten op de vlucht naar Dubai. Goede vlucht gehad en we hebben alleen mar geslapen. De vlucht vertrok om 2:45 uur Bangkok tijd, dus het was voor ons ook redelijk laat! Vanmorgen om 5:30 uur geland op de luchthaven van Dubai. De temperatuur was in Dubai al 37 C. , dus dat beloofd weer een warme dag te worden! Nut nog even een paar uurtjes wachten op de terug vlucht naar Amsterdam ! Tot straks.

Jasper van der Hoef

Nog een hele goede terug voor jullie!!!!!

Het is hier 30 graden, dus valt de overgang voor jullie misschien nog een beetje mee.

Tot gauw
Groet
Jasper

Rika

Hoi hOi,

Ik lees veel over mensen die naar Thailand zijn geweest.
Graag zou ik meer ervaringen willen lezen van mensen die via Bezoekthailand hebben geboekt.

Ik ga in December trouwen en willen naar Thailand voor onze Honeymoon..

mocht jullie via BezoekThailand een reis hebben geboekt please stuur me je verhaal naar rika.dellasoemanta@gmail.com