Ploegies.reismee.nl

In Chiang Mai

10-7 Vandaag om 13:00 uur naar een lange treinreis aangekomen in Chiang mai. Onderweg kon je mooi het verschil zien tussen Bangkok en Chiang mai. In Chiang mai zag je rijstvelden die we in Bangkok niet hebben gezien en alles was erg mooi groen.De treinreis viel zeker niet tegen en was leuk. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Eigenlijk zouden we er om 9:55 uur moeten aankomen maar de lokomotief begaf het op het einde van de reis. Dus moest er een nieuwe komen. Op het station stond alweer iemand te wachten met een bordje met onze naam. Wederom een aardige man, die ons naar het hotel bracht. Hier blijven we drie dagen. Na aankomst hebben de kinders lekker gezwommen. S’avonds zijn we met de TukTuk naar de nachtmarkt geweest waar je zowat alles kan kopen. Nep horloges (Ice-watch voor kapper Lex), het nieuwe uit voetbalshirt van Barcelona (voor Ramon) en een zijn felbegeerde laser lichtjes in het groen! Lekker Indiaas gegeten voor Euro 4,50 pp incl drinken. Erg lekker !!! Met een soort open taxi zijn we terug gereden. Wat opvalt dat alles in Chiang mai er veel relaxter aan toe gaat dan in Bangkok en het is nog goedkoper. Morgen gaan we om 13:00 uur een fietstocht doen “ De colors of Chiang mai” , zo’n soort gelijke toch hebben we Bangkok gedaan.