Ploegies.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom en reis met ons mee....!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle onze avonturen en ervaringen tijdensonze reis naar Dubai en Thailand. We zullen proberen om regelmatig nieuwe verhalen en foto's toe te voegen , en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over onze reis diewe gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Fred-Petra-Stephanie & Ramon

Cool

Reacties

Reacties

Ben

Ik ben benieuwd !

Joyce

Hoi family,
Wij hopen dat jullie genieten van alle mooie dingen en alvast veel plezier in Thailand.
Groetjes Lex, Joyce, Micha en Sandro

N.v.Leersum

wat leuk dat ik alles kan volgen wat jullie meemaken.
Liefs mama/oma

fred van der ploeg

de eerste fotos gezien en zien er erg leuk uit. Veel plezier met zijn allen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!